2. Vaše nemovitosti musí vypadat atraktivně
V dnešní době je velice důležité mít krásně zpracovanou prezentaci nabídky, která... pokračování

V dnešní době je velice důležité mít krásně zpracovanou prezentaci nabídky, která zájemce o koupi přiláká na první pohled. Většina lidí dá na první dojem, který na internetu můžete udělat pouze jednou. Prvním krokem je proto tzv. homestaging, tedy designová úprava nemovitosti, dekorace a vyklizení všech věcí denní potřeby. Pokud si sami s tímto úkolem nevíte rady, je vhodné ke spolupráci přizvat designéra, který se tomuto oboru věnuje.
Poté následuje focení nemovitosti - profesionálně zpracované fotografie upoutají pozornost v záplavě nabídek, vsaďte proto na fotografa se specializací a referencemi. Využít byste ale měli všechny moderní technologie, jakými je zpracovaný půdorys, videoprohlídka či virtuální 3D prohlídka. A proč? Díky těmto nástrojům si vaší nemovitostí mohou zájemci projít doslova naživo z klidu domova a ozvou se vám už jen skuteční kupci, kteří mají o nemovitost zájem... A vy tak nebudete ztrácet drahocenný čas!
Kromě líbivé vizuální prezentace je potřeba myslet i na poutavý a originální text, který do detailu popíše přednosti vaší nemovitosti. Zdůrazněte fakta i veškeré náležitosti, stejně velkou pozornost věnujte vykreslení atmosféry nebo zmiňte zajímavosti, které mohou noví majitelé ocenit.