3. Vaše nemovitosti musí být vidět

26.03.2021

Na českém trhu existuje několik nejvýznamnějších realitních portálů, kde... pokračování

Na českém trhu existuje několik nejvýznamnějších realitních portálů, kde byste měli svou nemovitost uveřejnit. Jako jednorázový inzerent zde bohužel máte o něco vyšší cenu na rozdíl od realitních kanceláří a makléřů, kteří již mají nastaveny množstevní slevy. Bez inzerce ale nemovitost neprodáte, proto se pusťte do díla, na všech vybraných portálech se zaregistrujte a nabídku uveřejněte. Připravte si k tomu dalších několik tisíc Kč a trpělivost. V průběhu inzerce doporučujeme nabídku topovat, aby se ve výpisu nemovitostí uveřejňovala na předních pozicích.

Z našich analýz je patrné, že často nemovitost kupují lokální obyvatelé, kteří hledají nemovitost v místě, kde žijí. Neopomeňte proto i lokální marketing. Informujte o prodeji své sousedy a známé, na dům umístěte prodejní plachtu, případně rozmístěte letáčky do okolních provozoven.

Profesionální makléři se v dnešní době věnují online marketingu a reklamy na nemovitost uveřejňují na Facebook, Instagram, LinkedIn a další sociální sítě. Spolu s profesionály z marketingu připravují cílené ppc kampaně napříč internetem. Máte-li tuto možnost, rozhodně věnujte čas i online prezentaci!